andra juni

Dåligt med upptaderingar just nu, det går helt enkelt inte så bra när datorn är kraschad.
Men snart ska den vara fixad och filerna gick mest troligt att rädda. (Halleluja!)
Dock får jag just nu sitta och skriva om en engelska fördjupning som försvann i kraschen. Kul.

Men jag ska inte klaga, det är det enda skoluppgiften jag har kvar för i år.
Ångesten börjar släppa. Allt känns så himla bra just nu.
På söndag spontanbeställde jag och min bror biljetter till huvudstaden och Bruce the boss,
på söndag åker vi och stannar till måndagkväll. Kommer bli väldigt trevligt.
Förutom konserten ska jag träffa Anna (äntligen!) som ska få visa hennes smultronställen. Jag längtar!

Just det ja, igår spelade dom mig på radion. Igen!
Har inte hört det själv än men om någon vill lyssna på det finns det
här.
Efter ca 20 minuter någonstans. Hoppas det är rätt och att det funkar!
Nu ska jag fortsätta skriva. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback