saturday night fever

Allmän lägesrapport:
Jag sitter och skriver om Rousseau en lördagkväll. Festligt.
Det är nu man får ta igen för att man haft kul de senaste två skolveckorna.
Attans alltså. åh.
Men man kan ha det värre så jag ska inte klaga alltför mycket.

Igår var jag till Elin och såg svensk skräckfilm(?) med "är ni-säker-på-att-det-inte-är" Johan Palm i huvudrollen. Alltså Låt den rätte komma in. Den var helt okej.

Min skärm till kameran har gått sönder. Så jag måste skaffa fram pengar nu så att jag kan köpa den ack så efterlängtade nya.

Jag känner mig ensam. (läs: är)

Skulle för tillfället vilja komma bort, komma någon annanstans, men är ändå i det stora hela tillfreds och glad.


Kommentarer
Postat av: josefin

det gör mig glad att du är tillfreds men ledsen att du känner dig ensam.



du är aldrig ensam. inte ens när du känner dig som ensammast.

Postat av: Hanna

Du kan alltid komma hit...

2009-02-01 @ 22:23:47
URL: http://hannawennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback