fjortonde januari

Åh jag är så vansinnigt less. Jag får ingenting gjort eller jo allt annat förutom det jag ska.
Har ett alldeles tomt dokument framför mig i word. Det ska fyllas med en rapport om renässansen, barocken och upplysingen. Och ska behandla politiken, litteraturen, musiken, konsten osv under den här tiden.

Idag har jag och Maria börjat träna in sången inför den årliga estet-turnén. Vi ska sjunga flerstämmigt på flera låtar, så himla kul! Vi kommer äga, helt klart.

Ikväll visar ettan Solen i ögonen klockan tjugoett, missa inte det!

På tal om något helt annat så har jag har fått jättemånga bra fotoidéer i huvudet, ska sätta igång och förverkliga dem så fort jag har tid över!

Nu ska jag fanimej börja fylla det där dokumentet en gång för alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback