sjunde februari

Feber i ögonen.

Så beskrivs läget enklast. Inte kry över huvudtaget, feber och ett dunkande huvud och elakt i ögonen.
Men. Jag klarade av att spela igår iallafall och det är jag glad över. (Spelade på Lillan igår, rockkarusellen)
Det var hemskt innan, aldrig har jag mått så dåligt när jag skulle upp på scen.
Mosig i huvudet och varm som en kamin. Men jag klarade och ser det som en slags erfarenhet nu i efterhand,
att jag klarar det även i det inte så bra stunderna.

Himla hektiskt vecka i det stora hela, har suttit med skolarbete varje dag efter skolan den här veckan.
Så nu i helgen ska jag bara vila upp mig, och med min nuvarande hälsa är det ju i princip det enda jag orkar med.

Så är det. Alla har feber i ögonen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker du kan ta och uppdatera lite oftare, för jag är stammis i din blogg! ;)

Postat av: Frida

Du är ju för gullig, Emelie!

2009-02-12 @ 14:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback