I don't blame you

Jag håller på att somna, sittande. Jag gjorde misstaget att somna framför tvn efter att vi ätit middag och nu är jag bara tröttare än trött. Åh, gäsp! Jag får allvarligt talat ruska till mig själv. Som tur är känner jag en svag doft av kaffe komma ifrån köket, det får nog bli någon slags räddning för tillfället. Jag hör nu min fader berättat att han har två sorters fika att erbjuda idag, det har sina för och nackdelar men mest fördelar. Att tänka på annat är bara så tråkigt.

Idag är det 6 dagar till jag och Elin beger oss till huvudstaden och njuter av Coldplay. Spännande! Jag längtar så!

Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe sen får vi se om det hjälper. Ska hålla mig vaken igenom Idol-uttagningarna från Luleå åtminstone.

Fridens liljor!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Nemen, du bloggar också. Då ska jag länka dig, gulle.

Postat av: Frida

Jadå. Åh, jag får göra detsamma!

2008-09-12 @ 20:58:46
URL: http://hetervanligtvisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback