control

Nu har mitt finbesök åkt hem, det har varit väldigt trevligt må jag säga.
Vi har varit på en rundvisning där jag visat dom alltifrån mitt gamla lågstadie till en forntidsby.
Vi har lånat filmer hos Elins filmuthyrning med världens bästa service - där inget är omöjligt, vi har ätit bulla och druckit te, vi har bränt popcorn och sett på en sjuk film samt Filip&Fredrik och Scrubs. <3
Idag har vi ätit lunch på Brännvalls vilket var väldigt mysigt och så hann vi en sväng på kupan, jag fyndade en kjol, en blus och en klänning som jag ska sy om.  Inte illa!
Ikväll ska jag göra klart min demo-inspelning. Den som väntar på något gott.. Eller något sådant.
Jag ska också komma ihåg att se på Håkan på kanal ett klockan tjugoett.

Fina dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback