regnbågar är verkliga.

Öppet hus gick bara bra trots min rossliga röst.
Kul var det.
Dock en stor fråga. Vars håll resten av min klass hus när vi skulle ta bort allt från scenen?
Ack så ovanligt. Ironin flödar.
Less är ordet.

Igår var jag till Luleå, hittade mig ett par nya bågar. Äntligen!
Ska bli så kul med ett par glasögon jag förhoppningsvis kommer att använda och trivs i.
Sen har jag smått börjat inhandla julklappar, bra att vara ute i god tid.
Jag var också och fikade med Julia, det var väldigt fint tycker jag. Tack!

Idag har jag spenderat dagen med Explodera Batteria, promenad i kylan med Elin
sen värmde vi oss med te och pepparkakor hos mig.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Det är välbehövligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback