I hope you feel the way I do

(Inlägg från gårdagen som aldrig ville dyka upp, märkligt. Så ni får det nu istället.)

Dagens låt: Anna Ternheim - What have I done

Trötthet och huvudvärk samtidigt som det spritter i kroppen över att jag vill göra något annat, inte bara sitta här och låta allt passera. Som inlåst i en bur, vill ta mig ut och flyga men det är något som tar emot. Är bara en sådan dag idag.Just nu sitter jag och väntar på att Elin ska höra av sig så att vi kan gå på en promenad, det behövs känner jag.


Tjuvstartade med att länka till min myspace på bilddagboken igår kväll, så många av er har nog lyssnat redan. Men här är länken ändå:
http://www.myspace.com/fridaisaksson

Kul om ni säger vad ni tycker och bli gärna vän på myspace också!

Har gjort ett skivomslag till min "skiva". Blev en aning frustrerad när det inte ville samarbeta men till slut så blev det väl okej. Okej - inte mer, men det duger.
Har inte mycket mer att säga nu. Så då är jag tyst.

Kommentarer
Postat av: Emmalou

Var in och lyssnade på din myspace. Hemstad blev genast en favorit!:D

2008-11-21 @ 10:07:36
Postat av: Frida

Tack så mycket! Vad roligt att höra. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback