18/11

Idag har jag varit på kalas. Eftersom min äldste storebror Fredrik fyller år.
Han börjar tamejtusan bli gammal på riktigt snart. Haha.
Min andra storebror Patrik,  en galen ica-tant till svägerska och deras kids var också där.
Theo var allmänt kool med k. Grävde upp jord från blomkrukor, nöp Jenny i armen och skrattade när hon skrek till, dansade, snurrade runt tills han blev så yr att han ramlade. Kool med k alltså.
Calle var inte fy skam han heller när han kom in och sjöng början av min låt
Himlen är på väg att rasa ner.
Helt rätt melodi och allt, till och med höjningen på slutet satte han. Han är fyra år.

Fascinerande minst sagt.



Man kan ju inte annat än älska dom! Bedårande.
På bild Clara och Calle. Theo är deras lillebror, så har jag rett upp den saken åt er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback