free saturday 23:03

Idag har tiden bara försvunnit. Jag vaknade efter tio, åt fukost, satt vid datorn, såg film, fick besök, åt middag och vips var klockan 6, det kändes ut som att tiden hade hoppat fram ca tre timmar utan att jag hade hängt med.
Det var väl typiskt att klockan skulle gå så jäkla fort när jag hade bestämt mig för att ta en helt ledig dag från skolarbeten och andra tråkiga måsten.  Det var väl därför den gick så fort, I guess.  Så nu sitter jag här och har lite ångest eftersom det bara är ca en timme kvar av min lediga dag, imorgon måste jag ta itu med:

- hitta fakta om en valfri ödla och skriva ihop en  muntlig presentation.
- plugga in för samhällsprov
- plugga inför slutprovet i historia
- städa rummet (vilket känns rätt soft jämfört med det andra, kom ihåg att jag är rätt pedantisk)

Gud så roligt!

Såg across the universe idag, har ju velat se den hur länge som helst men alla filmer har bara tjorvat. Den var helt underbar, med fantasisk musik. Hela filmen/musikalen bygger nämligen på Beatles musik. Helt klart en ny favoritfilm. Se den!

Nu ska jag gå och sova och njuta av den sista lediga timmen den här lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback