Do I stay or runaway and leave it all behind?

Har laddat upp en ny låt på tuben, aka youtube.
En cover på FooFighters låt times like these. Lyssna vettja!
Ni stackare borde ju börja kunna adressen utantill, haha.
http://www.youtube.com/theycallmefrida
och säg gärna till vad ni tycker,är mycket uppskattat!

På tal om ingenting så gjorde jag nåt yrkestest idag och tydligen så passade jag att jobba som frisör eller lärare, haha, det låter fint eftersom jag skulle kunna tänka mig att bli musiklärare!

Var ju på lagfest igår , det var grymt trevligt. Hade jätteroligt! mer sånt tack! haha
På tisdag ska jag fota poträttbilder på Matilda, kul! och så ska jag äntligen klippa mig, funderar på att klippa page, fast jag vill ändå ha kvar kort i nacken så kanske en page blandat med en bob. Ja, så tror jag det blir.
Är ledig imorgon och på tisdag också hemskt skönt! Men imorgon ska jag göra läxor och vara riktigt effektiv, hur det nu kommer gå med det är ett annan fråga. Ska försöka iaf!

Nej nu ska jag gå och läsa/sepåtv/sova - jag är mångsidig.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback