tvåtusenåtta del I

Här kommer en sammanfattning av året. Blev tvungen att dela upp det, det blev på tok mycket längre än jag väntat mig.
Så här kommer årets tre första månader:


Januari


Året började med att vi var tjejer från 9B var till Emelie i Piteå. Och hade mycket trevligt.
Det har blivit lite av en tradition då det ska göras om i år igen.


Vi var ute på vägarna en vecka med den årliga estetturén. Våran första.
En av de roligaste veckorna.


Jag gjorde slag i saken och la upp mina första låtar på youtube.
Det var rätt läskigt och nervöst. Jag hade i princip inte spelat eller sjungit mina låtar
för någon tidigare. Många hade knappt hört mig sjunga! 
I efterhand har jag mycket att tacka att jag gjorde det.
Konstig tanke, men skulle nog inte alls ha varit med om så mycket som jag varit med om i år.


Februari

Hände inte så värst mycket i februari om jag minns rätt. Jag skrev min första riktiga låt på svenska Hemstad.
Efter det har jag varit fast i det svenska.


Såhär såg jag iallafall ut.


Jag fotade Matilda. Hon är en av de sötaste jag känner.


Mars


Det tapetserades och grejades i våran hall/trappa. Jag passade på att fota.


Vi hade lov och jag och Elin for ut på utflykt vi packade väskan med varm choklad och bullar.



Jag, Elin, Matilda, Hanna och Bridgid var till Luleå och bowlade bland annat.
Det var himla fint!








Jag och Maria var och såg Timo Räisänen. Det var galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback