Dear Santa Claus.

Jag hade pysslat ihop ett finfint kollage som jag lyckades klanta till det med på något sätt.
Så nu blir det i tradionell listform istället.


Ett piano av något slag.


En Holga eller en Diana lomo-kamera.


Dessa två snygga väggaffischer från 
allposters.com


Ett par lila Dr.Martens
 

Astrid Lindgren dvd-boxarna.(varför en är suddig är över mitt förstånd.)

Kent boxen + en himla massa andra skivor.


Fina klänningar är aldrig fel. Som dessa till exempel.
Den första kommer från h&m, den andra från asos och de tre sista från forever21.


Rosetter är något som är himla fint tycker jag.
Den första kjolen och diademet kommer från forever21 , den röda kjolen och midjebältet från asos.


Boken 1001 album du måste höra innan du dör.



Håkan hellströms notbok - behövs ingen förklaring.



Något av dessa helt bedårande halsbanden från etsy, paraphernalia.



Sen finns det ju det här som kallas pengar,
så kan jag ju kanske köpa mig sådant jag vill ha som jag aldrig fick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback