i en prålig värld av mingel

Har blivit mest foton här i bloggen den senaste tiden. Det är väl ingen idé att skriva om man inte vill ha någonting sagt. Så har det varit, så då har jag bjudit på lite bilder istället.
Men lite har det ju hänt ändå, jag har börjat skolan igen. Har faktiskt gått rätt bra, är faktiskt lite pepp inför att stiga upp tjugo över fem imorgon. Det måste vara det goda sällskapet som gör det.
Idag har jag mest tagit det lugnt, vilat upp mig inför en ny skolvecka kan behövas. Har varit och spelat också, trevligt,trevligt. Ja det här var ju inte så intressant heller kan tyckas. Men någon kanske anser det så, vad vet jag.
Nu ska jag bege mig mot drömmarnas rike.
Över och ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback