det finns inte mycket mer att säga nu.

hej igen.
Har varit rätt inaktiv, jag vet att jag så allvarligt  lovade att jag skulle upptadera minst en gång per dag för någon vecka sen. Jag vet, och jag ber härmed offentligt om ursäkt.
Jag har haft fullt upp och känt mig tom på ord.
Men nu är jag tillbaka och starkt dessutom! hmph, host.
För att ta igen det jag tappat medans jag sysslat med annat kan jag berätta att jag har mest lyssnat på håkans nya, som är otroligt, underbart bra och druckit kanel och vanilj te.
Så har det alltså varit. (om man inte räknar med plugg inför viktigt ekonomiprov + en förkylning, med en sjuhelvetes hosta)
Så är läget, nu ska jag plugga lite till inför engelskaprovet imorgon.

ps. Vill dessutom passa på och tacka Någon där ute  för en grymt peppande och smickrande kommentar. Tack, tack, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback