walk idiot walk

Glad, grymt glad men framför allt jävligt lättad. Äntligen Lov, alltså dom sista veckorna på skolan har varit förbaskat jobbiga,  verkligen. Så det här påhittet med lov är ju en sån underbar sak, tack snälla människa som kom på detta! Och nu under detta härliga höstlov ska jag  tillbringa en vecka i Turkiet, inte illa det.
Åker på tisdag, kommer bli så grymt skönt. Ska verkligen ta att försöka vila upp mig. Härligt!
Ja som ni ser så skriver jag igen, kors i taket! Fick något infall bara mitt iallt och fick lust att skriva, det kanske är all den här glädjen över lovet som fick igång mig, mest troligen. På tal om detta så såg jag att det måste vara några vänliga själar som trots min nästan stendöda blogg den senaste tiden har varit inne och kollat dagligen, väldigt förvånande, men jätte roligt! puss på er!

idol just nu, amanda HÄNGER LÖST, nej, fan nu kan jag inte titta.

Nu har jag väl inte så mycket mer att säga, det får räcka för den här gången, så att säga.
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback