reconsider me

Hemma igen, fjällen var helt okej. Hade jättebra väder första dagen = sola!  Och de andra dagrna var väl vädret hyfsat . Men det är riktigt skönt att vara hemma igen,och nu får man vila upp sig i fem hela dagar! väldigt bra, för puh, det är fullt upp just nu.
TVÅ VECKOR till Spanien! Kan knappt fatta det! Helt sjukt! Det kommer att bli så spännande , en upplevelse för livet men samtidigt är det jättepirrigt.
På onsdag fyller jag år, har nästan glömt bort att jag fyller år ,när man har haft så fullt upp med alla resor.Och om det är två veckor till spanien måste det vara typ fyra veckor till examen! Nian har gått så otroligt fort!  Har kommit på ungefär vad jag vill ha på mig på examen, har gjort en outfit.
Ungefär så här vill jag se ut : 
image86

image87
(*färgglada, för den petiga.) Ett till slarvfel, den silvriga skon kommer från ellos!)

Älskar dom flerfärgade skorna, de är så rackarns fina!


Idag har jag haft utlopp för min konstnärliga ådra, har ritat med kritor och målat med vattenfärg, en hel hög med bilder!  Riktigt roligt, tror jag måste måla en till nu! Älskar när jag får rus fulla av inperation!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback