like a rolling stone

5 dagar till Spanien!!!! 

The kalas på fredag var riktigt skoj! Fick ett presentkort på Carlings, som de hade samlat ihop till, skitbra! :D Fick också en parfym,en biocheck och två teckningar på mig som Emma hade ritat. :) Jättefina, om man nu kan säga så om bilder på sig själv, haha. När alla hade farit hem kom pappa och hämtade mig och så for vi till stugan, så där har jag varit hela helgen och tagit det så lugnt som man kan ta det. Skönt!

Clara ringde nyss och sa att hon tappat sin första tand! Hon var riktigt stolt, så söt! Känns tidigt,jag menar hon är ju bara fem, det var ju nyss hon var bebis, var försvinner tiden?

Och allvarligt, fem dagar till spanien! kan inte fatta det! Men roligt är det ju!

          
                  Bild nr 1                                                           Bild nr 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback