lovestoned

kors i taket jag bloggar! blir tyvärr inte så mycket bloggande på sommaren eftersom vi bor i våran sommarstuga och där har vi ingen dator, så det är därför!
Men nu är jag hemma i Brännatown, yay! Ikväll så ska vi tjejor från klassen (gamla buhu) grilla körv,spela kubb och volleyboll och bara umgås helt enkelt, skitskoj! :)
Och nu är det marknad snart också! Marknad  = det största som händer i Ökx.  haha..
Annars har jag bara tagit det lugnt , läst - 2 böcker hithills!
Drömstället & Linas Kvällsbok1&2, Drömstället var helt okej och LinasKvällsbok var riktigt härlig! Läste ut den på typ 3 dagar, och gjorde knappt nåt annat än läsa, drömde till och med om händelserna i boken haha.! :)
vad har jag mer gjort? ja varit till piteå och luleå två gånger var, shoppat lite! :) Varit på körskolekurs i fem timmar, väldigt kul, inte!Och så har jag ju varit med elin! Och vi var med om ett hemskt trauma i mikko, usch! Försöker förtränga det hela.

Längtar till kl 6. längtar till marknaden! längtar till pdol!
Pdol! Vi har bokat ett hotellrum på havsbadet! Ska bli så jäkla skoj! The Ark, Sahara Hotnights,The Sounds ,Mando Diao, mfl ska jag se! :D Längtar!

Men nu svammlar jag !
Sakna mig inte alltför mycket! ;)

puss!

bjussar på en lagom somrig bild:

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback