vart tog elden vägen?

Just nu sitter jag och nöter Lasse, åh vad jag längtar till att få höra han&hovet live igen! underbart!
Och så jävla rätt att han fick en rockbjörn som årets svenska artist!
Igår var jag mamma och pappa till haparanda på Ikea, några fynd blev det väl alltid och så var jag på skopunkten.. Och oj, det blev ett par skor, haha. typ mitt fjortonde par ?! Men kände mig nästan skyldig mina fötter ett par vinterskor ist för att gå runt i mina converse i 26 graders kyla, det är ju kanske inte det bästa för fossingarna? Fast har ju ett par vinterskor men dom är så jobbiga att ta på sig så jag ids aldrig ha dom,så nu köpte jag några som bara var att dra på sig , såg lite ut som lappskor men dom var som småtuffa! :) hihi. Idag har patrik och gänget varit här typ hela dagen , jag,jenny och patrik har spelat Idol! haha det var skojsigt, jag fick ett halleluja moment av kisthi!!! :D hahaha
Men nu måste jag gå och se One tree hill!

frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback