loneliness is not better when you're alone.

Idag är det en riktig slappardag, men visst skönt är det ! Oh no, börjar få ångest, på tisdag börjar skolan igen och med den vardagen. Och nu börjar vårterminen , som kommer vara den sista terminen med klassen. Det känns overkligt..Igår var jag med mamma och pappa på hotellet och åt mat och såg Brolle, det var trevligt . Folk var som helt galna! haha.
Ska  beställa skivor , fyra st för 276! :D det kan man kalla nice price.
BackyardBabies nya, HåkanHellström-Känn ingen sorg för mig, Hovet-Hovet och ElinSigvardsson-Smithereens blir det :) fast hade kunnat köpa typ 10 till men kan ju inte slösa allt för mycket. Nu är jag dessutom jättesugen på en hel massa kläder höll på och se igår att det är typ hälften av kläderna i min garderob som jag använder men ändå kan jag ju inte förmå mig att slänga bort nåt.. Fast ska kolla lite sen, med beslutsamhet! Men det är så mycket man vill ha,man ska väl egentligen inte klaga. Vi har det ju inte alltför jobbigt direkt. Nu ska jag gå och börja läsa:
Det fattas en tärning av Johanna Thydell, hennes första bok I taket lyser stjärnorna var verkligen bra.Så det är med stora förväntingar jag börjar med den andra, så det väntar bara att se. Jag återkommer!
Hey ho, lets go.

frida.


156420-11
elin,jag,Brolle och hanna i sommar , haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback