datalektion

en helt vanlig datalektion med G1.


- ni måste prova det här spelet, man är en spermie som liksom ska in...

-jag tyckte mig höra my cool..

- g, i , n, a  your pretty please...

- alltså det här jävla spelet!!

- fan jag kommer dö, satan!!

- slå upp boken s,35.

- nej nu pratar vi om vad vi ska göra på lovet istället!

-var är det där strippspelet nu igen?

- varför blev banan såhär, jag kommer ju inte igenom där!!

- det är beroende framkallande det här spelet..

- kommer det inte nå mer bildeRRR!!??!

- kan jag??! :)

- allt ligger som på varann verkar det ut som...

- kostar det inte nå?

- vad får du för nåt grattis??!?!

- men kan inte jag få en också?!

-får du han välja hur mycket som helst?

- nää..

-åh,körsbär.

-du ska ju inte äta den,

-nej men lukta!

-slå nu upp sidan 35...

-vilken sida var det?

-Vilken sida sa du?

-sidan 35?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback