åttonde maj

Allt och ingenting:

Mitt tack genom "Åh. Fan vad ni är fina. puss." ger ju ingen som helst rättvisa till hur mycket jag menar det, inte ens i närheten. Det var det jag fick fram för stunden, jag blev förvånad. Ni är helt fantastiska, det värmde otroligt mycket att läsa era ord. Mer än ni kan tro. Jag menar verkligen det.

Igår hade vi (esterna) en jazz&blues spelning, det gick bättre än förväntat för våran del - min del.
Det hela var himla trevligt, mysigt och roligt. Jag gillar "gänget", jag gillar oss så himla mycket.
Vi är lite störda.. OKEJ rätt mycket då. Sällan skrattar jag så mycket som med er. Åh, jag gillar oss! 
Det gör allt så mycket mer värt jämt, alltid.
Kanske lägger ut några bilder senare, som bildbevis.

Just det, jag fotade Malin i studion i onsdags. Edie Sedgwick stavas inspirationen.
Jag är mycket nöjd, det blev väldigt bra. Måste välja ut och redigera bilder, sen får ni givetvis se dom.
Lovar.

Det var väl allt jag kom på just nu och ja: vad kul att jag fått kommentarer av er, ni som jag inte har en aning om att ni läste eller vem ni är. Ni verkar ju vara väldigt fina personer, synd att några av er ska vara anonyma va.

Nu var det allt. Över och ut.

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Att ni var duktiga! Eran grupp, speciellt eran, ni är så udda, era stil och låt val! ni är så oerhört söta! fortsätt så! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback