VARNING modebloggsfrida vaknar till liv! woops.

(Att jag gör reklam för gina tricot, känns inte riktigt sådär jättebra men det var det enklaste sättet att visa klänningarna!)

Hursom. De säljer en sjömansklänninng på gina tricot, seriöst jag dööör. Så som jag velat ha en, äntligen!
Känner mig lite dålig, men TACK ginatricot. Det var gulligt.

 

 
Denna kommer nog också få komma hem till mig! (haha jag lever mig verkligen in i modebloggsrollen!)

 
Denna hade jag också väldigt gärna viljat ha, men den får jag nog klara mig utan den här gången.

Nu ska jag gå och klä på min chiuaua sina rosa små kläder och kanske att jag måste smeta på lite mer brunkräm i ansiktet och pluta med läpparna lite framför spegeln, sen kan jag gå ut med lilla voffsingen!
puuuusss, love you! <3<3<3

Ja, eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: Olivia

GASH. Flicka, du läser min blogg. Herresatanes. Åh. Jag ska läsa din också. Och jag skaaaa skriva brev. Jag är så jävla dålig på det bara. Och jag har så lite tid. Men jag ska. Och nu ska jag lyssna på dig bara för det. Scheisse banana vad glad jag blev nu. Mmmmm, FRIDA <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback