tionde januari

Idag: Familjehäng, god mat, massa kramar av brorsbarn, spökrunda i källaren, gitarr, röda läppar,
inomhus, längtan, "ge mig nåt som tar mig någonstans".

Annars har de senaste dagarna varit kreativa; textskrivande, ritande, gitarrspelande och planerande.
Det gillas.

Motoboy, Eldkvarn och Markus är det som spelats mest ur mina högtalare.
Hittade en hyllningsskiva till Cornelius(Poem ballader och lite blues - återbesöket)på Spotify,
det finns mycket fint på den. Har fastnat för Britta Perssons cover på Hajar'u de då jack?
Ni som har Spotify kolla upp den! Jag uppmanar er att göra det.
Spotify är för övrigt hur bra som helst. Hur. bra. som. helst.

Ni andra får nöja er med orginalet, som förstås inte heller är fy skam:


Vad har ni (haft) för er ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback