sjätte januari

Idag är det en månad sen Markus Krunegård konserten. Så himla fint var det.

Jag kom rätt nyss hemifrån Piteå.
Tack för fina dagar innehållande många skratt, rim, dålig skräckfilm om svampar, fikahäng,
lasergame(sjukt roligt!), bad, bubbelpool, hot rod, glass, spökhistorier och tända ljus.
Himla mysigt och fint!

Vad som inte är lika mysigt och fint är att jag börjar skolan imorgon, halv sex på morgonen får jag stiga upp.
Typ två och en timme efter jag somnade igår. Mysigt va?

Allt och ingenting.


Kommentarer
Postat av: Michelle Bogar.

Inte visste jag att du hade blogg söti! Vill du att jag ska länka? :*

Postat av: ina

vilken fin röd lampa du har!

2009-01-08 @ 17:14:11
URL: http://winterbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback