sjuttonde i tionde

Igår fyllde älskade Elin år, ikväll ska jag och några fler, till henne och äta mat och ha trevligt.
Det ser jag fram emot.

Jag ser även fram emot höstlovet, jag ska hitta på saker under detta lov istället för att sova bort det.
Åka till Piteå och hitta på äventyr med Carolina.
Bjuda in Maria och Malin till kära Överkalix, på en grundlig rundvisning.
Fota! (Jag ska passa på när jag kan fota under dagtid, då det fortfarande finns ljus.)
Och självklart vila ut mig litegrann, det behöver man.

Spelningarna börjar även sakta men säkert närma sig.
På måndag ska vi spela på invigningen av kulturveckan och på fredag ska vi spela på ungdomsgården.
Pepp!

Just nu sitter jag på bilddagboken, ser på snygga skor på ebay och ska alldeles strax gå på gitarrlektion.
Åh så intressant jag känner mig.

Varför läser man min blogg egentligen? Kan ni inte skriva en rad eller två?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback