Hanna honey.


(coolast, det är inte lätt..)

Hanna, jag saknar dig nu när du är och gör gatorna i USA ännu farligare!


H-dogg fashizzle manizzle säger:

ar du tokig?

frida. säger:

ja hela så, men inte somdu!

frida. säger:

fan vad jag önskar att jag var lika tokig som du! ojoj!

frida. säger:

Det är min stora dröm!

H-dogg fashizzle manizzle säger:

nog visste jag det..

frida. säger:

ja men hur kan man undgå det? det bara skriker ju om mig!

H-dogg fashizzle manizzle säger:

ja for tusan

H-dogg fashizzle manizzle säger:

men har du for dig na tokerier nu nar jag ar borta da?

H-dogg fashizzle manizzle säger:

du vet nar katten ar borta dansar rattorna pa bordet..

frida. säger:

Njae lite tokerier kanske, men du vet utan dig blir det inte samma sak.
Det är som att grilla korv utan att ha någon korv att grilla ungefär.
det blir inte samma sak, you know..

H-dogg fashizzle manizzle säger:

okeej. men JAG VET! men du vet nar jag kommer hem blir det dubbelt upp..


Åh, haha!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback