du var aprilhimlen

Just nu är jag så himla nöjd med livet.
Jag kommer leva länge på den 10 oktober 2008.
Ni vet det, det är sånt som inte händer. Allra minst mig.
Men nu har det hänt och det har börjat sjunka in lite grann nu, lite.

Igår var jag till min bror, han har hur många skivor som helst!
Jag bad honom välja ut några som han trodde att jag skulle kunna tycka om.
Jag gick därifrån med 10 stycken skivor, de flesta jag inte hade någon aning om vad det var.
Underbart! Ska gå till mitt rum och lyssna lite nu och bara ta det lugnt. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: josefin

du, jag mest bara undrar om han spelade För sent för edelweiss i fredags?



puss!

Postat av: Frida

Josefin- Ja det gjorde han! Han spelade den åt en kille i publiken som hade önskat den när dom träffades på stan. De var första gången de spelade den på en konsert, sa han iallafall. fint!

2008-10-12 @ 16:00:46
URL: http://hetervanligtvisfrida.blogg.se/
Postat av: josefin

Nej, åh! Så fin han är.



har du texten till Dom fyra årstiderna?

2008-10-12 @ 17:46:09
URL: http://josefinsfotoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback