but I can't make you do what you don't

Tänkte att för en gångs skull ska jag skriva ett inägg, istället för att bara lägga upp bilder, göra reklam eller bara skriva några få rader. Inte för att det här kommer bli ett särskilt intressant inlägg för det,.
Just nu lyssnar jag på A Camp - I can buy you, laddar upp bilder från kameran och försöker komma på nåt vettigt att skriva. Har länge funderat på att göra lite mer  seriösa musik-inlägg där jag skriver om en viss artist eller band jag vill tipsa om, en speciell skiva eller bara någon person jag tycker är oerhört cool. Ni fattar principen.
Tror jag ska göra det, ska fösöka ta mig tid att göra en ny layout här på bloggen också. Nytt år, ny blogg?
fan vad töntigt, jag kommer dessutom inte att hålla det jag skriver nu, så egentligen är hela det här inlägget onödigt, synd att ni hann läsa hit..
Haha, nej men jag ska försöka, ärligt, jag ska ge det en chans!
Nu bytte det låt till Mando Diao - Amsterdam.
Och nu är kaffet kokat, så tills vidare.
Ha tålamod!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback