lyckans ost

image197


Igår hamnade jag  på veckorevyns hemsida, brukar gå  in och kolla där då och då. Och så såg jag rubriken om att vinnarna från en partyoutfit tävling presenterades, och då kom jag på att jag var med i den tävlingen. Man kunde vinna grymt coola hörlurar från WeSC, så jag skickade in en bild/bilder där jag hade på mig favorit-kjolen och hoppades på lyckan men tänkte inte så mycket mer på det. Och så igår klickade jag på
rubriken om vinnarna, och vips, där stod jag och posade ! Jag fick en smärre chock, men åh så glad jag blev. Ärligt talat så är jag är en sån som aldrig vinner någonting! Men se på fan, nu var det min tur!

(jag är däremot inte från Kalix utan ÖVERkalix, men tack iaf veckorevyn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback