leaving town

Blev inte Regin over me, utan såg Human Trafficking istället. Har haft köpt filmen i sommar nångång men har aldrig blivit att jag sett den. Men oj så bra den var,  mycket bättre än vad jag förväntat mig.
Jag fick vara arg, frustrerad och riktigt förbannad när jag såg den.  Och även snyfta endel.(hallå,man är väl bara människa?)  Den är verkligen hemsk! Det hemskaste är ju att det här händer, hela tiden, just nu.
Och flickorna i filmen skulle lika gärna kunna vara jag eller du.
Fyfan! Det är så vidrigt. Men se den, gör verkligen det. 
(för den som inte fattat, så handlar det om människosmuggling- sexslavar)

Imorgon lämnar jag landet för turkland. Blir min första gång ever i Turkiet. Spännande!
Har mått illa idag, riktigt illa. och det där tror jag är nåt psykologiskt, för ofta - inte alltid, när jag ska någonstans eller göra något speciellt börjar jag må illa dan före. Så tro mig jag vet vad man menar med resfeber.Men nu är det bra, bara pirrigt!

Men nu ska jag börja gå och lägga mig tror vi ska fara hemifrån vid sju!

Hejdå Sverige!
Sakna mig inte alltför mycket.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback