sometimes you can't make it on your own.

Har sett sista avsnittet av OC ikväll, har ju knappt sett något sen Marissa dog, så var mer eller mindre borta i händelserna men tänkte att sista avsnittet måste jag ju se. Känns som alltid sorgligt när en serie slutar fast för mig så slutade det samtidigt som Marissa dog, serien dog med henne kan man säga.
Nog om det, imorgon ska jag med mamma till Luleå, blir en snabb sväng, hoppas på att få en klipptid och så ska jag söka efter en klänning till examen och skor, mest troligt blir det svarta ballerinor eller några enkla högklackade sandaletter. Ska också köpa stela armband som jag ska matcha till, kanske ett trä och ett silver/guld. :)
Och en den här tshirten vill jag verkligen ha: fast i svart/vit tror jag :)
image94 

nej,nu ska jag svara på mejlet från my lovley penpal Domonique! :)





STÖD MIN OCH ASTRIDS MOTARBETNINGSKAMPANJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback