tjugofjärde mars

Jag har varit fasligt dålig på det här med att blogga på senaste tiden.
Men som sagt autopiloten börjar kopplas av och jag försöker leva utanför datorn istället.
Som det ska vara.
Jag går hem till en vän och äter tårta och dricker te när vi får jobba självständigt på en lektion, jag äter godis på en helt vanlig onsdag, jag lägger mig och ser en film fast jag kanske borde göra annat, jag spelar och sjunger Bo Kaspers orkesters Brev och Håkans Kärlek är ett brev skickat tusen gånger, jag räknar lite matte och lyssnar på Detektivbyrån -jag lyssnar mest, jag gläds över solen och ljuset, jag blir lycklig av väldigt lite, jag har på mig knalligt blå strumpbyxor, jag ritar flickor med rosetter och pojkar med ruffsigt hår i anteckningsblock, jag läser om festivaler och drömmer mig bort, jag ska inviga min röda vårkappa, jag lyssnar på Frida Isaksson med band i bilen på väg till stugan, jag känner av våren, jag trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback