nittonde mars

Ursäkta min dåliga upptadering på sistone. Om det nu är någon som läser och saknar inlägg vill säga.
Hur som haver, jag mår bra, solen har äntligen kommit fram, snön börjar smälta, man kan gå på asfalt,
det är ljust när jag åker till skolan och när jag kommer hem vilket gör en så mycket piggare, så nu kan man börja leva igen. Det är synd om oss här uppe som får gå autopilot halva året för att orka med dygnet,
men nu är det offknappen för den och åka av på egen hand som gäller!

Imorgon är det sista deltävlingen i rockkarusellen den avgörs på hemmaplan, Maria och Malin ska komma från Kalix och vara mina egna små groupies.
OCH ALLA ÖVERKALIXBOR SOM LÄSER! KOM TILL UG, LÄGG EN RÖST PÅ MIG! så.
Känner mig jättepepp, det ska bli riktigt roligt! Spännande att få se resultatet av alla röstningar senare också, har inga förväntningar eller förhoppningar helt ärligt, om vi går till final känns det mer som en bonus!
På lördag ska vi spela igen! Denna gången på kulturens hus, så himla kul ska det bli!
Då kommer vi att spela: Jag är en vampyr på samma scen som självaste Markus en gång spelat den på.
Det är en kul tanke. Det vill säga att jag känner mig lite cool. hehu.

Så har lite fullt upp det närmaste dagarna men nu har ni fått en liten upptadering om vad som händer.
Ha en fin helg på er! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback