tjugonde februari

Känns som att slutet av denna vecka varit väldigt kulturell - det gillas skarpt!
Igår, torsdag var vi på masterclass med en världpianist vid namn
Stefan Arnold.
Med det menas att vi fick förutom att lyssna till hans fantastiska pianospel även höra honom prata
om klassisk musik och hans syn på det, samt att vi fick chans att ställa frågor och prata med honom.
Det var verkligen himla intressant, en väldigt ödmjuk och skön snubbe må jag säga.

Sen idag har vi varit på konsert med Movits! och det svängde såklart,
och så är de ju så himla stiliga med kavajer och fluga alltså! (Tänk er ett litet tjut här.)


(snygg video, ja)

Sen efteråt var jag och Malin på en fotoutställning med många intressant närbilder på vatten och is. Fina bilder!

Det har varit fina dagar, men nu ska det bli så skönt med helg.
Jo, just det. Jag har beställt en ny kamera nu! Så spännande!
(Trots min starka känsla för Nikon blev det slutligen en Canon eos 450d)

Kommentarer
Postat av: Anna

Movits! i mitt hjärta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback