sextonde februari

Här kommer tio stycken mer eller mindre intressant saker:

1. Idag var jag på skolan på första gången efter att varit hemma en hel vecka, det var lite tungt att stiga upp.

2. På fotot så var jag i mörkrummet och framkallade lite bilder som jag fotat analogt i höstas. Så himla kul!

3. Vi hade bad på idrotten, det var tamejtusan riktigt kul och bubbelpoolen var skön!

4. Två dagar efter att jag skrev mitt
inlägg om min låtskrivarpanik, har jag nu två nya låtar och en text skrivna. Så det kan gå!

5. Jag måste medge att Björn -hurhypadsomhelst- Gustavsson är väldigt kul ändå.
(Wow-jocke är nästan, nästan i klass med Beeenjamin. NÄSTAN!)

6. Oh Lauras skiva A song inside my head, a demon in my bed är väldigt bra.
Den kan ni lyssna på tycker jag. Frida Öhrns röst är to die for.

7. Jag har sådan beslutsångest för kameran, det svåraste Nikon eller Canon?
Nikon D80 eller Canon eos 450d. åh (i-lands problem)

8. Apelsiner är väldigt gott. Väldigt.

9. Jag är lite avundsjuk på Lalehs textrader Vad ska det bli av dig? Vad ska det bli av mig?
Det hade jag velat komma på och skriva/sjunga om. Attans.

10. Imorgon ska Ida klippa mig, då blir det raklugg igen.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Nikon D80. Lätt!

Canon är skräp, plastig skit som lätt går sönder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback