nostalgi

Åh så kul det kan vara att se på gamla bilder på sig själv!
De behöver för all del inte vara så hemskt gamla utan bara ha några år på nacken.
Jag ska bjuda på några:


Detta är 2003 om jag minns rätt. Väldigt fräsigt med tigeröron och hm, fint rum må jag säga.


På kanarieöarna 2004 med flätor i håret.


Här hade jag nyss gått ut sjuan, tufft. (2005)


Hanna och jag kring min fjortonårsdag. Jag var rätt cool och drack PK.


Hanna, Ida och jag fjorton år.


Se en PK skymtas där igen! Tuff man var alltså. Men glad var jag ju!


Bara för att jag tyckte den här bilden var ganska söt. hihi
(2005)



Ville vara lite halvpoppig sådär. (höst-vintern 2005)
Det var mycket knalliga och färgglada ögonskuggor som gällde orange, grönt och rosa.
Kanske man ska börja sporta det igen...


Ojoj, lite svår min, mörka ögon och dödskallar. cooling där!
(fortfarande 2005)


Ett sånt glädjepiller! Ytterst charmig bild på mig och Hanna.
Jag verkade gilla den där tröjan...


Hm lite redigerat kanske? Jag ville hemskt gärna ha hål i läppen.
(2006)


Lasse var med! (2006)


I oktober 2006 var jag såhär cool.


Den här bilden hade jag som visningsbild på lunarstorm minns jag.
(2006)


Jag och Elin i november 2006 det får avsluta det hela.


Hoppas ni haft lika kul som jag, hehu.

Kommentarer
Postat av: josefin

Åh vad du är söt!

Postat av: Josefine

Hehe. Jag hade också en period då jag hemskt gärna ville ha hål i läppen! Är nog glad att det inte blev så. Kul med gamla bilder!

2009-02-15 @ 17:28:04
URL: http://minuit-minuit.blogspot.com/
Postat av: Anna

"mörka ögon och dödskallar" svart och svår, 14 år personifierad, himla sött.



jag hade också en lång period då jag ville ha hål i läppen, och den perioden pågår fortfarande, märkligt nog. men det är tur, eftersom att det ändå sitter en ring där.

2009-02-16 @ 15:38:56
URL: http://tanketrassel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback