I'm good, I'm gone

Idag har vi haft soundcheck inför imorgon.
Ska spela på invigningen av kulturveckan.Det gick bara bra.
Jonas hade dessutom fixat egna trummor till oss, i värsta 60-tals stilen med texten
"Frida Isaksson med band" på baskaggen, tufft!
Vi ska också spela på ungdomsgården på fredag, då har vi en längre spelning. Det blir roligt.
Fick även veta att vi ska spela på kulturens hus(Luleå) den 21 mars!
Det är ju ett bra tag dit, men gud så kul!

Har ju roat mig med att fota fåglar i helgen, de är ju heltokiga av alla rönnbär just nu.
Lägger nog upp några senare, annars kan ni kika på dem i min
bilddagbok.

Imorgon är jag ledig, extra lång helg tackar man ju inte nej till!
Nu ska jag gå och se på tv och kanske ta mig ännu en kopp chaíte! Mys!



Till Kim som hade kommenterat:
Vad roligt att du säger så, det är nästan så jag blir lite rörd.
Så himla fint! Puss!

Kommentarer
Postat av: Kim

: ) Nu blev min dag ännu bättre ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback