allt blir vad man gör det till

Det som är skrivet är skrivet och livet är livet.

Nu ska jag se på de positiva sakerna istället för att tjura:
(fast lite tjurig är jag ändå..)

Alla postiva kommentarer och komplimanger jag fick igår. Det finns fina människor. Tack!

Idag blev jag intervjuad av NSD angående min musik och spelningen igår, kul!
Dock var det en telefonintervju och jag satt i en proppfull skolbuss,
så det var lite svårt att höra varandra ibland.
Resultatet blir minst sagt intressant.

En sak är klar för höstlovet, Malin och Maria kommer hit och gör storstan livsfarlig. Trevligt värre!

Jag längtar tills fredag då vi ska spela igen. Jag längtar lika mycket över att jag ska få inviga
min finaste, finaste
klänning som jag inte haft tillfälle att ha ännu, som över att spela.
Löjligt nog, men jag kommer vara så fin i min klänning,mina röda skor och min hatt.
Klänningen är som en dröm, en ljuvlig sådan. Åh, aldrig har ett plagg gjort mig så lycklig.
Jag har varit nästintill besatt av klänningen(orginalet-MiuMiu) hur länge som helst,
sparat alla bilder jag har kommit över, och drömt.
Och sen fick jag nys om denna snarlika uppenbarelse!
Behöver jag säga att sekunderna var korta från första titt till beställning?

Jag har köpt en fin liten börs i vinyl. Är den inte söt?


Ja det var väl allt.
Livet är fint ändå, men allt kan man inte förstå.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mycket fin börs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback