utmanad

Vad brukar du använda på läpparn?
Olika typer av läppbalsam. Ibland läppglans eller rött läppstiftt om jag försöker vara snygg.

När du är ute och festar brukar ni oftast vara flera tjejer som går på toaletten samtidigt?
Nja det beror på med vem, hur och var. Inte för att jag festar direkt, men ja.

Hur många kuddar sover du med?
Tre stycken.

Är du utseendefixerad?
I lagom mängd.

Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
Ehm svår fråga ju, men gärna lång och rätt smal.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Kanske det, kanske.

Tror du på den stora kärleken?
Jag hoppas på den.

Vilken är din favoritmånad?
Maj -  då känns allt så hoppfullt och levande.

Vad föredrar du, nattklubb eller bar?
Ingen aning.

Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?
Jag har den oftast på axeln när jag gå ut..

Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Tove eller Lova har jag fastnat för på sistone men jag trivs rätt bra med Frida. 

Har du någon gång bott utomlands? Isåfall vilket land?
Nix.

Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Jodå, annars skulle jag göra något åt det, fast mitt hår får gärna hålla sig rött-rött längre.

Vilken är din favoritmöbel?
Sängen, I guess.

Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Våran gård, garaget, några bilar, hyreshus.

Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Jag vet helt talat inte om jag tillhör någon. (Fast iochförsig Larsismen och Håkanismen står jag fast vid.)

Vad tycker du mest om? Salsa eller guacamole?
Jag gillar båda!

Vem av dessa två personer tycker du om mest? Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?
Haha, ingen aning.

Vad föredrar du, knappar eller rosetter?
Kan inte välja ju, båda!

Har du några smycken som kostat över 1000:-?
Nej aboslut inte, haha.

Vilken bil skulle du vilja ha?
Oh är så dålig på bilmärken och modeller och sånt, men en cool äldre bil.
Typ en sådan här skulle vara schysst att ha, fast en röd:

Vad använder du för shampoo?
Olika.

Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
Tonårsrum är ju typ nu, haha. Men från mina ännu yngre år så är det Spice Girls, Backstreet Boys och sånt bra.

Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Hemmakväll.

Klipper du håret regelbundet?
Ja ganska regelbundet tror jag.

Blyg eller framåt?
Lite både och, beror på sammanhanget.

Vilket var ditt bästa och sämsta ämnet i skolan?
Bäst - Musik, Sämst - Fysik, Matte.

Jag utmanar:
De som känner för det.


Kommentarer
Postat av: -

om du inte är troende, varför bär du kors runt halsen?

2008-11-09 @ 15:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback