it's my party

Har varit hemma i två dagar nu.
Min kropp är trött och värker.
Har antingen legat och sovit eller roat mig med att se ungefär alla program som finns på tv.
Annars är det ju lite sådär just nu, men det är inget eller ingens fel. Det får ni inte tro.
Jag känner mig lite nere och ensam.
Det kan mycket väl vara hösten och mörkret som gör det.
Det är märkligt för det går så mycket upp och ner inombords just nu, 
för samtidigt som jag är ledsen så känner jag mig glad och tacksam över så mycket.
Men så är läget, och jag klarar mig.


Kommentarer
Postat av: Kim

Hoppas allt blir bättre. Jag tror det där är ungefär som vinterkräksjukan, man måste ligga i sängen och vänta ut det.. För att låta kraften återvända steg för steg. Så njut medan du slipper allt runtikring och bara har dig själv och lugnet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback