ensam hemma volym 1

Just nu sitter jag och dricker te och äter chokladpudding, fina grejer.
Före middagen och allt. Sånt får man faktiskt göra när man är ensam hemma.
Har nyss gjort lite husliga sysslor såsom tömma diskmaskinen, städat lite,
ordnat med mat - ska ha middagsbjudning! Entrecote och klyftpotatis, vad säger ni?
Hur som helst, det blir nog trevligt.

På tal om något annat kul fick jag skivor som jag beställt igår, 10 stycken + en musikdvd för 545 kr!
Det är ju hur bra som helst nästan!

Just det! Har fått mina låtar jag spelat in på en prov-cd nu,
är dock inte fullt klart så jag delar inte med mig dem ännu.
Men jag kan tala om en sak för er, att sitta och sjunga med till sin egen musik,sin egen röst är nog bland det märkligaste. Känns som att man sjunger fast det inte kommer något ljud för det låter ju exakt samma i cd-spelaren. Haha, lustigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback