time and time again



Just för att jag tror ni är lata jävlar.

Kommentarer
Postat av: yazmina

skrivit själv? :)
sjukt bra!

Postat av: Frida

- yazmina

nej inte den låten, det är en FooFighters låt, men om du går på min youtube så är nästan alla låtar skrivna av mig :) Tack så mycket!

2008-02-25 @ 16:05:32
URL: http://hetervanligtvisfrida.blogg.se
Postat av: Bloggen om Sebastian Karlsson

Hejhej!

Vi är två tjejer vid namnen Patricia och Maria. Vi har gjort den här bloggen för att skriva om våran idol, Sebastian Karlsson, som kom 2:a i Idol 2005 och slutade som 8:a i Melodifestivalen 2007.

I bloggen kommer vi lägga upp finfina bilder, trevliga videos, fakta, intervjuer och mycket annat smått och gott. Vi kommer även göra allt för att kunna uppdatera med minst ett nytt inlägg om dagen, så ni där ute har något att läsare varje dag!

Du är varmt välkommen in hit och skriva en kommentar om dina åsikter om inläggen och annat, och självklart får du mer än gärna tipsa vänner, familj och bloggläsare om bloggen! Länka oss gärna också från din blogg!

Hoppas du får en fortsatt trevlig måndag!
// Patricia & Maria

2008-02-25 @ 16:17:01
URL: http://SebastianKarlsson.blogg.se
Postat av: Mary

Hej!

Min kompis tipsade om din blogg, och jag tycker att du verkar vara en riktigt cool tjej :) Klockren cover också, gillar orginalet grymt mycket och jag gillar din version minst lika mycket :) keep on rocking =>

2008-10-18 @ 20:50:51
URL: http://marypoynter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback