tvåtusenåtta del IIII

Oktober:


Jag fick en ny gitarr, George.


Jag var och såg Håkan i kulturens hus.
Har inga bilder från konserten men tog denna när jag kom hem, för jag ville ha en bild
på mig så jag kom ihåg hur det kändes ut att vara världens lyckligaste. För det kändes verkligen så.
Och det känns än. Det absolut finaste och samtidigt märkligaste jag varit med om.
En kyss på handen, en kram och fina ord av Håkan. Ofattbart.


Det var kulturevcka i Överkalix. Vi spelade först på invigningen av denna.


Sen spelade vi även på ungdomsgården. Sweet.
Det var flera band som uppträdde på ug hela den helgen. Mycket fint!
(båda konsertbilderna är tagna av Anna-Lena Kaati.)


Vi fick ett efterlängtat höstlov och Malin och Maria besökte Överkalix.
Himla fint var det!




Jag åkte till Piteå och hälsade på Carolina. Detektivbyrån och mustachfest! (Y)


November:



Vintern kom och det blev typ minus sexton grader över en natt.


Jag var lite nere. Kände mig otroligt ensam och ynklig.


Min demo-inspelning blev äntligen klar! Jag fixade en myspace och skivor.


Jag fick ett meddelande från Markus Krunegård på myspace. Inte illa!


Jag åkte på världens dummaste förkylning, fick dras med den i över tre veckor.


Jag fick nya glasögon. Äntligen!

December:


Jag, Malin och Maria var och såg Markus Krunegård!
Förträffligt fint och bra!


Jag fick hem den finaste av dom finaste filmerna i brevlådan.


Jag gick omkring som tomte en hel dag på Lucia.


Sen blev det jul i år igen.


Det var mitt 2008! puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback