tvåtusenåtta del III

Juli:




   
Min stuga blev inflyttningsklar.


Jag ville ha håret riktigt rött så fick genomgå en blondering.
Tss, snygg.. hehu


Men RÖTT blev håret. Åh jag saknar..


Det blev marknad här och vi spelade på dagen och på kvällen och däremellan jobbade jag.
Hektiskt.


Lite mer folk än vanligt i Överkalix. Så. att. säga.


Jag bodde med Elin och hennes familj på havsbadet under PDOL.
Himla fint var det alltihop.


Vi var och såg älskade Håkan.


samt Anna och Idde.


och Moneybrother.
(För att nämna några. Jag grämer mig dock fortfarande för att jag inte kunde se Moto boy.)

Augusti:

Jag var på lulekalaset och såg Lasse för fjärde gången. Underbart som alltid.


Jag och Elin var ute och fotade i skogen.


Vi tjejer var till Isa i Älvsbyn, såhär kan det se ut när 8 personer packar ihop sig i ett litet rum.
Efter det for jag in till Piteå och träffade Carolina för första gången. :')


Hanna åkte iväg till US and A. Jag s a k n a r dig!


Jag klippte lugg och någongång vid samma tid började skolan igen.

September:


Hösten kom. På riktigt.


Jag och Elin åkte till Stockholm och gjorde gatorna farliga och..


såg Coldplay. Åh, obeskrivligt är ordet.


Sen när jag kom hem åkte jag direkt till Piteå där hela familjen var och firade Pappa som fyllde jämnt.
På bilden är jag och min bror Patrik.

Pappa visar upp sina skills. Vi bowlade mina bröder, pappa och jag.
Jag kom sist eller näst sist.

Kommentarer
Postat av: T H E R R E fotoblogg

Väldigt fint ljus i septemberbilden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback