tvåtusenåtta del II

April:



Jag läste denna bok från pärm till pärm direkt jag fick den.
Samtidigt som Håkan släppte Försent för Edelweiss, som är en av de bästa som sakerna som hänt i år.


Jag vann ett par WeSC hörlurar värda 760 kronor i en outfit(!!!)tävling på veckorevyns(!) hemsida.
Skickade in på skoj bara. Är nog första gången jag vinner någonting förutom tjugofem kronor på trisslotter.
Så himla otippat! haha


Jag började smått lära mig spela munspel. Det gick sådär.


Hansson fyllde år och vi lyxade till det i hotellets relax med jacuzzi, öppen spis, fruktkorg och tårta.
Fem av fem toaster.

Maj


Jag hittade min drömklänning till skolavslutningen på ebay.
Det var en tuff budgivning.  Sista dagen på budgivningen så satt jag och Elin
uppe och vakade mitt i natten och jag la ett sista bud när det var en minut kvar,
sen satt vi och räknade sekunderna högt och när det visade sig att jag hade
 vunnit den så ställde båda sig upp och hoppade och skrek och sprang genom huset. Galet!


Jag blev äntligen klar med rapporten om Beatles som jag hållit på med hela våren. 
Bland det tuffaste jag skrivit men samtidigt det roligaste.
29 sidor slutade den på.


Vi esteter var med i en föreställning som hetteVattenfabriken och det hemliga receptet.
Jag och Maria här som väderflickor när vi framförde singin' in the rain.


Jag fyllde år och samma kväll spelade jag och min klass på ungdomsgården i Överkalix.


I slutet av maj började blommorna äntligen dyka upp.




Vi hade utomhuskonsert med skolan också! Varmt och blåsigt var det minns jag.

Juni:


Värmen kom äntligen, skolan var nästan slut och livet lekte.


Skolavslutning.
Jag fick änltigen ha min fina klänning samt min sista dag på gymnasiet här hemma, lite sorgligt.


Jag uppträde på nationaldagen. Rätt mycket folk vill jag minnas!
Ungefär vid den här tiden började jag spela tillsammans med bandet.


Vi flyttade till stugan i mitten av juni någongång.
Mycket fixande i min egna lilla stuga som äntligen blev klar i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback