tredje december

Igår hade mitt andranamn Beatrice namnsdag. Igår hade vi även terminsuppspel, det tog en hel dag den här gången eftersom våran estet-familj har fått tillökning pågrund av våra nya ettor. Hursomhelst var det trevligt! Jag sjöng som sagt Försent för Edelweiss. Och det kändes riktigt fint. Min röst har börjat samarbetade rätt bra också, så det var tur.

Idag har jag varit så matt och slut att jag började gråta på skolan. Jag vet inte. Jag orkar inte.
Jag har kommit till skolan klockan åtta, bytt plats mellan en stol och en bänk i en timme.
(vi har egentligen sovmorgon så mina vänner var inte där, men jag tar mig inte dit senare.)
Tillslut gick jag till musikskolan och fick tillträde till ett vilorum(som nästan ingen visste fanns) och har legat där till halv ett. Då först tog jag mig hem.
Värd dag.

Kommentarer
Postat av: josefin

Åh, jag vill höra dig sjunga Försent för Edelweiss! Spela in och lägg upp på youtube. Det är min order!



Och det låter som en pissig dag, rent ut sagt.

Postat av: Frida

Jag kan göra det senare när jag mår bättre, det ultimata skulle vara om jag kunde spela in den på min sånglektion någongång med piano till.



Ja verkligen. jag ska kanske inte klaga men det är så oerhört frustrerande det här.

2008-12-03 @ 19:14:51
URL: http://hetervanligtvisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback