tjugosjätte december

Mina senaste inlägg har varit ena riktiga gåtor.
Men man kan behöva vara lite mystisk och hemlighetsfull emellanåt.
Ni som känner mig vet och det räcker så.

Julafton var fin, hoppas ni hade det bra också.
Jag hade nog varit rätt snäll ändå, för jag fick julklappar även i år.
Bland annat en ljuvlig klänning, en hårfön, pengar, en väska, en cd-skiva och en bok.

Just nu bygger jag pussel för fulla muggar.
Så hardcore jag är, riktigt cool alltså.


Föressten en sak jag tycker är lite synd är att man inte kan svara på kommentarer så att de som man svarar
åt får svaren. (Alltså så de får skickat svaren till sig, ni fattar?)
Det är kanske inte så nödvändigt men allt lite synd ändå tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback