lycka är som stjärndamm.

Jag mår så himla bra just nu, är så pepp och har ork för allt. Till och med att stiga upp tjugo över fem för att fara till skolan är inte så farligt. Jag förstår inte varför. Livet är bra just nu. Och det ska man ju verkligen inte klaga över.
Och idag fick jag ännu ett glädjande besked Markus Krunegård spelar i Luleå den 6e december, fyfan vad bra. LYCKA.
Har ju önskat att jag skulle få se honom i sommar, men det fick jag inte men nu, nu jävlar! ÅH.

Inte bara det, detta har jag att se framemot:

- Coldplay och Huvudstaden med Elin i september.
- Egen spelning, 20 oktober.
- HÅKAN, 10 oktober i Luleå.
- Egen spelning, 24 oktober.
- Markus, 6 december.

+ allt annat fint som händer hela tiden, närsomhelst, varsomhelst.
Ja, ni vet.
PUSS!

(i'm not on drugs.)
(promise)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback